Met de nadruk op seksuele gezondheid en welzijn is de missie van Doc Johnson om het plezierkloof te dichten door hoogwaardige, realistische en creatieve producten te creëren, waardoor iedereen zijn volledige seksuele potentieel kan bereiken.
Doel en missie van Doc Jonhson
Het merk Doc Johnson is geboren in 1976. Nadat onze oprichter, Ron Braverman, in Europa had gewoond, realiseerde hij zich dat volwassenenproducten een groot consumentendemografisch hadden. Hij werkte eraan om van Doc Johnson 's werelds meest vooraanstaande producent van volwassen producten te maken. In de loop der jaren is Doc Johnson geëvolueerd van een fabrikant van erotische producten tot een innovator in de industrie die producten creëert met de nadruk op seksuele gezondheid en welzijn. Onze missie is om iedereen te helpen hun volledige seksuele potentieel te bereiken, de plezierkloof te dichten en tegelijkertijd te streven naar de meest hoogwaardige, realistische en creatieve producten op de markt.
Gedreven door het principe dat seksuele verkenning van zichzelf en tussen instemmende volwassenen een gezond en noodzakelijk onderdeel is van de menselijke ervaring, wordt elk product dat onder de vlag van Doc Johnson wordt geproduceerd, gecreëerd om aan verschillende interesses en identiteiten te voldoen. Nu in zijn tweede generatie als leider in de volwassenenindustrie is Doc Johnson nog steeds in handen van de familie en is het uitgegroeid tot de grootste fabrikant van plezierproducten in Amerika, met een catalogus van meer dan 2.000 unieke items die momenteel actief in productie zijn.