Navigeren door rendement
Met gemak en vertrouwen
Navigeren door rendement
Met gemak en vertrouwen
Terugsturen van uw bestelling
Dit zal u helpen om te gaan met de zeldzame gevallen van defecte, beschadigde of ontbrekende items. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we streven ernaar eventuele problemen efficiënt op te lossen. Hier is een snel overzicht van hoe u specifieke scenario's kunt afhandelen
Wat als ik een product heb dat ouder is dan 2 jaar garantie?
Producten met een garantie die na 2 jaar is verlopen, kunnen niet worden geüpload; ze zijn gemarkeerd in het rood en moeten uit de lijst worden verwijderd (zie voorbeeld hieronder)
Waarom worden mijn retouren afgewezen?
Alle goederen die worden teruggestuurd zonder een retourdocument binnenin de doos worden niet behandeld en worden op kosten van de klant teruggestuurd.
Terugsturen van uw bestelling
Dit zal u helpen om te gaan met de zeldzame gevallen van defecte, beschadigde of ontbrekende items. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we streven ernaar eventuele problemen efficiënt op te lossen. Hier is een snel overzicht van hoe u specifieke scenario's kunt afhandelen
Hoe om te gaan met het ontvangen van defecte producten?
Defecte producten moeten worden gemeld binnen de garantieperiode van 2 jaar na ontvangst (1 jaar voor uw consumenten). We sturen nieuwe producten nadat we het rapport hebben ontvangen. Neem contact op met customersupport@shots.nl voor vervanging en retour.
Hoe om te gaan met ontbrekende items bij levering?
Alle bestellingen worden gescand en gecontroleerd door 2 personen, zodat fouten tot een minimum worden beperkt. Desondanks zullen er af en toe fouten optreden. Alle ontbrekende producten moeten binnen 4 werkdagen na ontvangst van de goederen aan ons worden gemeld via customersupport@shots.nl. We zullen de ontbrekende producten verzenden wanneer ze op voorraad zijn; anders zullen we de ontbrekende items crediteren.